Jeg elsker utfordringer!

18.10.09, kl. 14:03 | Publisert i Utfordringer | 1 kommentar

Jeg fikk en søt utfordring fra Mariell

1. Skriv 3 ting som du husker som om det var i går:
– Første dagen i barnehagen når jeg og Anna-Marie falt av husken
– Den dagen mor døde
– Dagen jeg møtte kjæresten min for første gang.

2. Skriv 3 ting som du misliker:
– Vekkeklokker
– Våkne av å måtte tisse på natten
–  Jenter som tror de er så jævla mye bedre enn andre.

3. Skriv 3 ting du liker godt:
– Kos i håret og på ryggen, egentlig bare kos generelt
–  Sex
– Neglelakk

4. Skriv 3 blogger du besøker daglig:
Jeg har bloglovin, så leser de bloggene som oppdateres daglig, egentlig. Orker ikke nevne tre, siden jeg har det travelt, og det er stress med linking.

5. Skriv ned 3 sanger du hører på for tiden:
– Evan Rachel Wood – It wont be long
– The black eyed peas – I got a feeling
– Miley Cyrus – The Climb

6. Skriv 3 TV-programmer du følger med på:
– Gossip Girl
– Sopranos
– America’s Next Top Model

7. Skriv 3 venner du vil sende denne videre til:
Ronja Mari, Marta og Hilde!

Håper dere tar utfordringen!Nå må jeg på jobb!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så bra du tok utfordringen :D Det er så artig å leste slike søte små utfordringer :)

    Kos deg på jobben! :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

