NY POLL!

18.10.09, kl. 20:43 | Publisert i Blogg, Polls | 3 kommentarer

Nå har jeg omsider laget en ny poll. Du finner den i sidemenyen –>
Denne gangen handler pollen om hvor i landet du bor.

Jeg vet at svarene kanskje er litt.. urettferdig(?) men grunnen til at jeg har laget de svarene kommer under:
Har valgt å bare nevne NOEN FÅ byen, og dette er byen jeg har bodd i selv (bortsett fra Oslo) resten er bare sånn.. ca svart. Og du kan selv velge å skrive plassen/byen i annet-feltet om du heller vil det.

Lykke til.
Gleder meg til å finne ut hvor folkene som leser og besøker bloggen min bor.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Heei!

    Du har blitt utfordret! For og få vite hva du må gjøre så klikk deg innpå bloggen min :-)

  2. Jeg har stemt :D

  3. Eg også :D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

