Befinner du deg i STAVANGER på torsdag?

19.10.09, kl. 21:54 | Publisert i ANBEFALINGER, KJÆRESTEN, Konsert, Musikk | 5 kommentarer

Hvis du gjør det, og liker musikk eller bare en billig konsert, synes jeg du skal ta turen innom Metropolis for å se min kjærestes band, og de folka som skal varme opp for dem. Eller hvis du bare vil hilse på meg – for jeg blir å sitte i inngangen å ta mot betaling, tøff som jeg er!

Her er vel all info du trenger, om du har lyst å komme:

gay1

Og med det sier jeg God Natt til alle mine søte lesere :)

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv: hehe ja det er helt sant! man må skrive ned hvis ikke kommer man på det ETTER bursdag og jul.. i stedet for før.. og så glemmer man det i alle fall til neste år igjen. hehehe

  2. SV: Jeg har heller aldri vært i Stavanger by rundt juletider, gjerne som liten men ikke som jeg kan huske. Men, vil du gå glipp av den sjansen å få se det før første gang, bare fordi de vil fjerne lysene?! Det tror jeg ikke :D

  3. Metal Show, også kommer Jan Thomas i bakgrunnen :D Haha
    Håper du sov godt :)

  4. Hadde jeg vært i Stavanger da, hadde jeg kommet. Men håper det blir bra da, uten meg – haha :D Neida!

  5. […] til fredag, og norskprosjektet til fredag, siden det ikke blir tid til lekser i morgen pga konsert og årets 2. russekro. Denne gangen sammen med Sola vgs, og temaet er Pirat. […]


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

