Nok en utfordring! =D

19.10.09, kl. 18:35 | Publisert i Bilder, Internett, Linker, Utfordringer | 3 kommentarer

Jeg må bare si at jeg elsker utfordringer. Elsker å lese andres utfordringer også. Denne er veldig lik en jeg tok her om dagen, men grunnen til at det er ekstra spennende er fordi jeg ble utfordret av Anja. En jente jeg ikke engang viste leste bloggen min. Jeg blir alltid glad av å finne nye lesere.

Så her kommer utfordringen:

1. Skriv 10 ting om deg selv
2. Legg ved et bilde av dine beste minner
3. Legg ved et bilde du liker og fortell
4. Legg ved et bilde du ikke liker og fortell hvorfor
5. Så utfordrer du 5 stk til

~~

# Jeg har ikke hatt en skikkelig vinterjakke (før nå!) siden ungdomsskolen.
# Jeg har lyst på en fugl, de er så utrolig sjarmerende.
# Min ordinære hårfarge er kommuneblondt.
# Pappa betaler telefonregningen min hver måned.
# Jeg blir utrolig lett sjalu på andre jenter.
# Jeg har hatt sex med ei jente.
# Jeg er utrolig sjenert.
# Jeg elsker å danse på baren på Crazy Piano (stavanger) sammen med bartenderne.
# Om jeg hører noen hviske eller baksnakke noen, tenker jeg som oftest at det er meg de snakker om.
# Takler ikke å gå med heels med mindre en 10cm når jeg først går med høye sko.

Håper du lærte noe nytt nå, for dette er.. blant annet noen av mine «dypeste» hemmeligheter :)

64 bestevenninner. Ungdomsskoletiden.

013Meg og kjæresten, 01.juni.2008
Dette var like før jeg måtte ta bussen hjem til Bergen, fordi jeg skulle på Kisskonsert.
Men liker bildet kjempegodt!

10122_162305186396_708651396_4062970_4094445_n Koselige folk, koselig kveld. Men jeg hater profilen min. Nesa er så stygg!!

Jeg utfordrer: Rita, Susanne, SofieSigne, Rose-Mari

(Jeg velger å kun utfordre bloggere jeg kjenner til privat, på en eller annen måte. Rett å slett fordi det er mest spennende i slike utfordringer.) Håper dere tar utfordringen folkens. Og si gjerne fra når dere har gjort det. Selv om jeg følger dere alle via BlogLovin’

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Koslig utfordring dette da :) Og takk for ros :)

  2. Morsom utfordring ja, har gjort den :)

  3. Utrolig søt du var på bildet av deg og kjæresten din :)
    Artig med utfordringer :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

