Lørdagens outfit

20.10.09, kl. 21:36 | Publisert i Bilder, OUTFITS | 6 kommentarer

Siden jeg ikke fikk tid til å dele lørdagens outfit med dere, sånn skikkelig før vi dro avsted, tenkte jeg jeg skulle dele det med dere nå. Belønning til dere som leste det ufattelig, kjedelige innlegget jeg belastet deres bloglovin lister med for litt siden. Er ikke jeg snill kanskje?

rosaprinsesse

Litt blurry bilde, men er det eneste jeg har. Vanligvis har jeg mange å velge mellom, men ikke denne gangen.
Sooo.. What’cha think?

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Kjempefint <3

  2. må lære meg å sjekke kommentarene på min egen blogg før jeg sjekker bloglovin.. Blir jo så masse innlegg av det når jeg ikke kan ta med SV’ene mine i samme post :P Uansett så er sv: kjenner mange som har prøvd siden og det funker som et skudd :) men er selvfølgelig spent selv på om pakken kommer frem. Håper da det :-)

  3. For et søtt antrekk. Likte veldig godt skoene dine, lekre! :D

  4. skoene var utrolig kule :) Ellers var det litt vanskelig å se alt, men det så bra ut :)

  5. Åh, elskverdig!!

    SV: kanskje det er fordi at på jobb MÅ man, mens på skolen så «gjør det ikke så mye» om man er borte. Kjenner til det. ARG!!

  6. Driiit fine sko!!

    sv: Jeg elsker kåpen selv! Kanskje jeg skal ringe å få utsatt en regning:p Jeg har lyst!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

