Nok en dag.

20.10.09, kl. 16:44 | Publisert i Bilder, Celebs, FILM/SERIER, HVERDAG, Skole/Jobb | 3 kommentarer

Nok en dag jeg ikke kom meg på skolen, lurer faktisk på om jeg begynner å bli skikkelig syk – noe jeg ikke har nok fraværsdager igjen til å bli..

Nå gleder jeg meg til T og lillebroren kommer seg ut av hus, så jeg kan vende tilbake til senga, for å ligge under dyna å nyte den nye episoden av Gossip Girl. Kanskje jeg reiser inn til byen for å henge opp plakater and slikt med dem senere, kanskje jeg bare trenger litt luft. Men vi får se!

Btw: se på de utrolig fantastiske beina til Taylor Momsen (Jenny) Ikke rart man får spiseforstyrrelser og blir misunnelig..! Hun er absolutt min favorittkarakter i Gossip Girl.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. sv; brukte under 2 uker på å bli røykfri, har ikke vært det i 2uker.
    og har heller aldri vært avhengig på den samme måten som alle andre sikkert.. Uansett, røykfri eller ikke helt røykfri; Kjenner ikke lysten engang :P

  2. Huff, håper du føler deg bedre!

  3. døh, du skal ikke snakke om Jennys pene ben her. Er det noen som har pene ben så er det deg, frøken!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

