Dead by April

21.10.09, kl. 21:02 | Publisert i ANBEFALINGER, Musikk | 2 kommentarer

Jeg er egentlig ikke noe fan av musikk som bråker for mye. Men etter Hilde var så snill å ga meg Spotify igjen, har jeg funnet dette fantastiske bandet; Dead by April. Det er rocka og melodiøst, så er det bittelitt skriking innimellom. Beste jeg har funnet på egen hånd på en stund. Creds to me! Hør og lik!

Synes nesten det minner om en blanding mellom Linkin Park (<3) og Evanescence, bare med en mannlig vokal!

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Aw den sangen er søt! Men jeg liker ikke screamo-musikk sånn egentlig :p Holder meg til metal, metalcore og sånn Moby, Muse, Mew, kaizers, skambankt og aen mainstream shit^^

  2. så kjekt at du fikk brukt spotify da :-D


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

