Melrose Place 2009

21.10.09, kl. 17:14 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER, Internett, Linker, Konsert, Party, Russ | 2 kommentarer

Nå har jeg sett første episode av sesong 1. av Melrose Place 2009. Herrgud, hadde jeg vist at dette var mer drama enn Hotell Cæsar og Glamour til sammen hadde jeg aldri hevet meg på den skuta. Men nå er det for sent, og jeg er allerede, avhengig!

Det er kommet 8 episoder av denne serien så langt, så om du ønsker å begynne å følge med du også, uten å laste ned, kan du finne episodene HER.

Nå skal jeg sette med ned med Historieinnleveringen til fredag, og norskprosjektet til fredag, siden det ikke blir tid til lekser i morgen pga konsert og årets 2. russekro. Denne gangen sammen med Sola vgs, og temaet er Pirat. Arrrgh.

Skal du på denne russekroa? (Eller en annen russekro i morgen?)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. SV: takk :) nei, vet, det er dumt med for mye fravær :/ men får nå gjort alt hjemme uansett så vurderingsgrunnlag har de i alle fall :)

  2. Haha, ikke så greit med all avhengighetsskapende serier. Det koster :P

    Sv; JA, det er benkene i general hagen! :D At du så det hadde jeg aldri gjetta! :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

