Surfer Google…

21.10.09, kl. 20:36 | Publisert i Bilder, Hår, Klær, OUTFITS, Party, Russ, Sminke, Utflukter, Venner | 1 kommentar

… på utkikk etter pirat inspirasjon til morgendagen. Som dere kanskje har fått med dere så skal skolen min, sammen med en annen skole ha russekro i morgen, og tema er pirat. Ai. Så selv om jeg har store deler av «kostymen» min klar, hvert fall i hodet, så surfer jeg nå google, på utkikk etter inspirasjon, som kan gjøre kostymet mitt enda bedre! Hvis du har noen hotte tips til meg, om klær, hår, sminke eller annet piratish, så legg gjerne igjen en kommentar!

pirater

Ja, hvis du lurer, så liker jeg litt horete, strømper osv. Det er NICE :)

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Haha, nydelige bilder :D Gelder meg til outfit bilde av det du skal ha på deg :D Arg!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

