Gratulere til oss <3

22.10.09, kl. 14:48 | Publisert i KJÆRESTEN | 4 kommentarer

I dag har jeg å min kjæreste vært sammen i 1 år og 6 måneder ♥ Gratulere så mye til oss!

1,5 år 21,5årBildene over er tatt 22.10.08, for akkurat et halvt år siden.
I slottsparken i Oslo. Var der for å gå på en konsert, og for å feire halvårsdagen vår.

Jeg elsker kjæresten min, høyere enn alt.
Han gjør meg lykkelig, glad og får meg til å smile.
Han gir meg selvtillit – han tror på meg.

Han er verdens beste kjæreste og samboer.
Og jeg er virkelig heldig som har han – helt for meg selv. Hver dag <3

Jeg er verdens heldigste jente!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. gratulerer til dere <3

  2. Gratulerer. :)

  3. Gratulere :D

  4. Hurra! Gratulerer så mye! :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

