Nok en søndag.

25.10.09, kl. 18:46 | Publisert i Bildeleken, Blogg, Helg, Skole/Jobb | 2 kommentarer

Formen i dag er slapp, resultat av 3 rader på fylla i strekk. Men vi hadde det gøy i går, og det er det som teller.
Skal snart på kino, å se «Funny people» tror det blir fint å komme seg ut litt. Selvom det bare er rett til kinoen, så hjem igjen etterpå.

Kom nettopp på at jeg glemte å fikse noe på innleveringen vår til fredag, så tror jeg må gjøre det, håper ikke han læreren har sjekka det allerede. Må også skrive et innlegg i skolebloggen, men det kan vente til etter kinoen!

Bilde til bildeleken kommer i løpet av kvelden det og, håper jeg :)

Har du hatt en fin helg?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg har hatt en «helt grei» helg ;) Slitsomt at det er skole i morgen :/
    Gleder meg til filmanmeldelse og bildene til bildeleken :D
    God bedring og ha en flott søndagskveld! :D

  2. Kos med kino :)

    Har hatt en super helg!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

