Film Anbefalinger..?

26.10.09, kl. 23:08 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER | 7 kommentarer

Ettersom hva jeg klarer å hope opp i det surrete og veldig stressa hodet mitt om dagene, så mener jeg å huske at jeg skylder dere en del film anbefalinger fra de siste ukene.. Starting with:

Se opp!
Ok, så er det så lenge siden jeg så den filmen at jeg nesten ikke husker den. Hvert fall ikke alle de små geniale detaljene. Men filmen var helt ok. Innimellom trakk de handlingen litt for langt, og det gikk bare utrolig tregt. Filmen er annerledes, og siden det er en barnefilm, kanskje litt overdreven. Men jeg likte den. Ikke like godt som Istid og Shrek og lignende, for de tar kaka. Men denne var helt ok. Anbefales til alle som kjeder seg en eller annen kveld, eller noe. (Jeg så filmen på norsk)

 

 

 

 

 

 

 

Funny People
Tittelen sier jo nesten seg selv da. Filmen handler om en kjent komiker, som finner ut at han er syk, og mange ikke-kjente folk, som blir kjent med denne komikeren, som er spilt av Adam Sandler. Filmer med han er i seg selv gøy, men denne tar kaka. Til tider kan den virke litt lang, men handlingen er ganske spennende, og det er absolutt mye humor, tiss og bæsj humor, myspacehumor osv!
Absolutt verdt turen på kino, mens vi alle venter på Twilight.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I know who killed me
Merkelig film, med Lindsay Lohan. Egentlig ikke noe særlig å skryte av, med mindre du er ekstremt fan av Lindsay, for hun er helt fantastisk nydelig i denne filmen – hvis du ser bort fra når hun får sine egne kroppsdeler byttet ut med robot innbakt i plast deler.. Jeg likte filmen, men alle andre jeg har snakka med som har sett den liker den ikke. Men jeg liker Lindsay da! Hun er vakker.

 

 

 

 

 

 

 

 

Har faktisk ikke sett noe særlig på film eller vært på kino den siste tiden, noe som er veldig merkelig til meg og kjæresten å være.. Men sånn blir det når man ikke har økonomi til noen ting, mens man venter på å få stipendet man har krav på. Jeg hater å være blakk!

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Hva er det egentlig de har gjort med armen hennes på det bildet? Husker jeg så det coveret på photoshopdisasters for en tid tilbake. :P

  2. Takk for film-anbefalinger! :D Elsker anbefalingene dine, du snakker fra levra :)

  3. Takk for tips! Skal prøve å få sett Funny People :)

  4. Den filmen der bare ELSKER jeg, og nei. Jeg tar ikke litt vell hardt i da! Den er så sinnsykt humoristisk og morsom at det er herlig :D

  5. De to øverste filmene SKAL jeg få sett så snart som mulig <3

  6. Jeg bare ventet på at noen skulle skrive et review av denne filmen;)
    Har lurt på om jeg skulle gidde å se den en stund nå, men har endelig tatt avgjørelsen om å la være siden istid var bedre;) Thanks ;)

  7. i know who killed me er en helt syyykt space film! :p


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

