Fustrasjon!

26.10.09, kl. 09:44 | Publisert i Bilder, OUTFITS, Personlig, meg, Skole/Jobb | 3 kommentarer

Vi er så heldige at vi har en dansk student som har tatt over Historietimene. Og jeg har ikke sjans til å skjønne dansk, hvert fall ikke TIDLIG på mandags morgen. Som om historien ikke er vanskelig nok å skjønne på Norsk…? Jeg tror jeg vil hjem å legge meg igjen!

phunny!

Siden jeg ikke skjønner noe av det som blir sagt uansett sitter jeg heller her å tester ut forskjellige filter i photoshoppen min. Trenger nye måter å redigere bilder på, og noe fornuftig kan jeg jo bruke timen, på.. eller?

Ja, bildet er forresten av outfiten min på lørdag. Så ut som en liten hore – det kan være sikkert å vist. Høhø..

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. dansk er vanskelig :-S

  2. AH, jeg skjønner hva du mener. Dansk er HARD! Svensk er så utrolig mye lettere å skjønne, men dansk er lettest å lese :)

    Sv; Hva skal du være? Hva er din tanke? :D

  3. Bortsett fra tysk, så er dansk det styggeste språket!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

