Døgnet skulle hatt 32 timer!

27.10.09, kl. 23:34 | Publisert i Blogg | 4 kommentarer

Jeg må virkelig bare beklage for mitt fravær, både her på bloggen, og fra kommentarfeltene i deres blogger. Men når du er på skole/jobb 13 tima + reisetid av døgnet, så er det ikke mye tid igjen til annet enn søvn!
Skal ikke bare jobbe i går og i dag slik jeg trodde, har tatt ekstravakter i morgen og torsdag også. Så nå blir det litt penger nesten måned også!

Håper alle har det fint, og at dere ikke gir meg opp (slik jeg ser 4 stk har gjort på bloglovin) Legg meg til igjen!
Lover å komme sterkere tilbake på fredag!

271522-7-1256036942537 Ja vi gledes oss til 11.november?!!!!!!

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Prioriter skole foran blogging, noen ganger er andre ting viktigere enn blogging ;) hehe
    Jaaa, gleder meg til 11 november :)

  2. Gleder oss masse til twilight ja :-D

  3. twilight kommer 20 november

  4. hehe


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

