Overraskelse i posten!

29.10.09, kl. 22:47 | Publisert i Bilder, HVERDAG, Personlig, meg, Samfunnet | 2 kommentarer

I dag fikk jeg verdens mest løye overraskelse i posten. Nemlig nytt bankkort – med brevet hvor det sto at det ikke er lenge igjen til mitt gamle går ut, så derfor sendte de meg ett nytt. (Uten at jeg har spurt om det en gang) Løye nok så går ikke det gamle ut på desember 2010 – så ikke vet jeg hva posten surrer med.

bankkortPå det nye kortet kom bildet som jeg tok på 18årsdagen min i 2007. (Nå blir jeg HVERTFALL ikke komme inn på byen..! I det siste har alle dørvaktetene nærmeste ville ha meg til å skrive navnet mitt på papir for å sammenligne underskift xD) Den dagen bestilte jeg nytt kort fordi dama på ica’n nesten ikke ville la meg kjøpe min første selvhandlede drikke – hore! Og gjett hva, på det kortet jeg fik kda, fikk jeg SAMME gamle bildet, fra 8.klasse.

HVIS DU VAR DØRVAKT, VILLE DU LATT MEG KOMME INN MED DET NYE/GAMLE LEGGET?
Har du problemer med legget ditt, eller kanskje med fake-leg? ;D

Nevnte jeg forresten at det nye kortet mitt har chip?

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg fikk også et nytt kort uten noen forvarsel. Hadde vært greit med en liten beskjed «du får nytt bankkort snart, om du vil ha nytt bilde, kom og snakk med din bank». Enkelt og greit.
    Haha, jeg ville IKKE latt deg komme inn med det nye/gamle legget ditt :P stakkars lille deg ;)

  2. De sender det automatisk ett år før. Slik har det bestandig vært med visa. Chip skal alle kort ha i dag, siden det er den nye betalingsmåten. :)
    Og om du vil ha nytt bilde er det ditt eget ansvar å gå i banken å levere bildet samtidig som du DA sier at du vil ha nytt kort. Iallefall slik reglene er ;P
    Bankkortbildet skal ikke ha så mye å si om du kommer inn på byen eller ikke, det er mellomrommene på øynene som forteller om det er deg eller ikke.. du kommer deg nok inn på uteplassene om ikke øynene dine har sklidd mer fra hverandre de siste snart 2 årene :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

