Halloween!

31.10.09, kl. 13:05 | Publisert i Helg, Klær, Nytt, OUTFITS, Party | 1 kommentar

I dag er det endelig halloween, og tid for halloweenfesten jeg har venta på  mange år, føles det som hvertfall :)
Dagen mange små skal ut å samle inn godterier, og dagen hvor vi litt større skal ut å drikke med vennene våre, og ha det gøy, bli små og kle oss ut igjen :) Hva jeg skal være får bli en overraskelse til senere. Det er kanskje ikke så mye, men det er da tanken som teller?
Kjøpte ny kjole i går, den er helt fantastisk på! Gleder meg til å vise den til min kjære. Så skal jeg ut på let etter falske øyenvipper etterpå, er ikke så flink til å sette dem på – men noe skal jeg nok få til!

Hva skal du i kveld, og hva skal du kle deg ut som?

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. I dag, så er det en slumm dag for emg skal jeg si deg. Det er ikke noe party party eller noe, tar det neste helg jeg :p


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

