Halloween fyll og GLEDE.

01.11.09, kl. 15:30 | Publisert i Bildeleken, Uncategorized | 5 kommentarer

I dag har jeg bare en utrolig fylleangst! Dårlig er jeg også. Tror jeg trenger frisk luft, og en saftig whopper chees fra Burger king! Husker faktisk ikke noe fra vi gikk av bussen i byen, til vi kom hjem. Hærregud! Det er heeelt svart. Min kjære kan fortelle hva som skjedde, og jeg kommer ikke på det uansett – vanligvis klarer jeg å huske ting når andre forteller det. Huff. Halloween fylla tar på!

halloween

Bildet over er forresten mitt bidrag til denne ukens bildelektema: Glede.
Det som gleder meg aller mest her om dagene er å være sammen med kjæresten min, og kunne gjøre ting sammen med han hver dag. Kjæresten min gjør meg GLAD!

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så dette på facebook :)

  2. Kult bilde :D

  3. Så stilig bilde av dere to da! :) Det å være sammen med kjæresten er virkelig glede! :)

  4. hahaha kjenner til den xD

  5. hahhha dere ser ikke akkurat glade ut ;)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

