Serie dag.

03.11.09, kl. 11:58 | Publisert i Celebs, FILM/SERIER, HVERDAG, Skole/Jobb | 4 kommentarer

Jeg er hjemme fra skolen i dag. Jeg er fortsatt kvalm, ikke like mye som i går, men det er ubehagelig.
Terje sto opp tidlig, å reiste på møte med nav greie, og jeg klarer ikke sovne igjen. Har sett ep 7 av Gossip Girl (av en eller annen grunn var den episoden annerledes, og noe vardet med den, som gjorde at jeg egentlig ikke likte den.) og ep 5 av Melrose Place.

 

Ellers har jeg mye lekser i dag. Innleveringen til torsdag er omfattende. Og den er ikke den eneste jeg har heller. Skole er stress. Synes oppmøte på vgs skulle vært slik det er på universit/høyskoler. Du kommer og går som du vil, og velger selv forelesningene du vil gå på. Så skulle det vært sånn eget opplegg for gruppeframføringer og slikt. JEG HATER FRAVÆR!

 

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sv: Takk!

    Jeg er så glad for at jeg er ferdig med skole når jeg leser sånne innlegg som dette, men der igjen skulle jeg fortsatt ønske at jeg fikk muligheten til å utdanne meg videre selv.

  2. Det der er så dårlig gjort!! De tenker ikke over at det går utover andre. Du får bare prøve å heve deg over det.

    SV: Tusen takk! Det var veldig morsomt å høre :) Hehe! Setter jeg veldig pris på :) Ha en strålende dag =)

  3. Nei, er du fortsatt syk lille venn? :/ Det er så dumt å være syk og føle at man må blir frisk pga skole. Når man er syk skal man slappe av, ikke føle seg presset av skolearbeid.
    God bedring!

  4. Jeg Elsker gossip girl :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

