Julebrus.

04.11.09, kl. 22:32 | Publisert i Skole/Jobb, Venner | 2 kommentarer

Nå er jeg ferdig med å skrive på Sosiologi og Sosialantropologi innleveringen, for i dag. I morgen etter skolen blir siste innspurt. For nå føler jeg meg helt bra, og i morgen satser jeg på å komme meg på skolen igjen. Ser fram til gymmen, styrketrening på styrkerommet. Jeg liker styretrening, og det er alt for lenge siden jeg hadde gym sist..

Nå er jeg trøtt kjenner jeg, og skal kose meg med bloggene deres, Pringles og julebrus! Kanskje litt mer nettshopping senere i kveld, alt ettersom hvor lenge det er til min kjæreste kommer hjem. (Måtte kaste han ut av hus i sta, klarer ikke konsentrere meg med lekser når han er her) Hihi.

amanda_goes_mad_071(Amanda og Meg, feb-mars 07)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Nettshopping er alltid gøy ! :D

    sv; Så morro ! Vell, Tamiflu er tabeletter som du kjøper når du kjenner tegn til svineinfluensa. Noen i kommunen her hadde fått svineinfluensa, legen gav de tamiflu og vips så var de friske ! :D

    nr 4: De bildene med flest stemmer, fra alle ukene i mnd konkurerer på en måte mot hverandre som å bli månedens bilde :) Vet ikke helt om jeg klarer å forklare det på noen god måte.
    Alle bildene hver uke i avstemming mot hverandre, ett står igjen som månedens bilde eller noe slikt lurt noe :D

  2. Helt forelsket i overskriften din; Julebrus. Tøørst! :D
    Hørtes ut som en fin kveld. Netthandel, DET er noe jeg skal gjøre..kanskje nå? Under skoletiden :D artig!

    Bra du føler deg bedre :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

