Nudel er min beste venn!

05.11.09, kl. 16:23 | Publisert i Blogg, HVERDAG, oppskrifter/mat | 5 kommentarer

Ahh. Derer er helt hærlige til å legge igjen kommentarer for tiden! Dere gjør meg så glade.. at jeg nesten bare vil hoppe rundt å gi alle en stor klem, men jeg er for sulten, og får heller gå til Prixen (hat-butikk) for å kjøpe meg sminkefjerner og middag. Tror det blir nuddlis på meg i dag, siden jeg bare har en 100-lapp, og min kjære er vekke uansett.

nudle

I kveld er det egentlig russekro, igjen! Det er helt merkelig, er jo bare to uker siden sist – vil de bruke det opp?
Temaet i kveld er Tvilling, og kroen er for Jåttå, Hetland, Kongsgård og Sola! Synn jeg ikke kan dra, men lekser og pengene må spares til Oslo neste uke . Neste onsdag er det The Devil Wears Prada konsert. Noen som skal?

just dance(aner ikke hvorfor picasa så absolutt vil at håret mitt skal være rødt, men ok!)

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. usj, nudler er ikke godt alene :S

  2. Hihi, det er det som er så greit med å ha alt annet. :) Da vi flyttet sammen i fjor, kjøpte vi alt vi ikke hadde, og i tillegg til det har vi arvet mye. Så gryter og bestikk og sånt som mange ønsker seg, det har vi allerede!

    Og angående skriften, jeg har brukt en layout jeg fant på en side, så jeg kan ikke endre skriftstørrelsen selv, men det skal gå an å få den større ved å trykke ctrl(+)+. Ctrl(+)- gjør ting mindre. :)

  3. nudler er jo dødsgodt, men ikke veldig sunt ;) but who cares..

  4. Nå ble jeg sulten på nudler ..

    Russekro virker så utrolig moro. Jeg skulle ønske jeg var gammel nok til å komme inn, men heldigvis så er det bare litt mer enn 2 mnd igjen : -)

  5. Hurra for kommentarer og nudler! :D


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

