A1’s comeback.

06.11.09, kl. 21:08 | Publisert i Musikk | 5 kommentarer

Jeg er.. forhåpentligvis ikke den eneste av oss som var hodestups forelska i gutta fra A1, på den tiden de var populære? Dere husker dem, sant? Christian, Ben, Mark og Paul? Vel, jeg er nok kanskje litt treig, men nå gjør de comeback. Og i Desember braker en konsert løs i Oslo. Dit skal ikke jeg! Men uansett. a1 gjør altså comeback. Med sangen Take You Home.

Sangen er jo egentlig ikke så aller verst..(?) Tror du A1’s comeback kommer til å bli mer suksess enn Aquas? Det tror jeg… Selvom jeg elsker Aqua.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Mangler de ikke en gubbe?

  2. Hihi, var hodestups forelska i de jeg og <3 Blir spennende å se hvordan det går med comebacket.

  3. hmm. kanskje ? Blir sikkert populært blant tennåringene iallefall :D

  4. SV: Jeg var ikke noe særlig fan av Michael Jackson før egentlig, men må si jeg har endret litt syn etter å ha sett denne filmen :) helt utrolig! Men men liker du ikke fyren så liker du han ikke hehe.

    Tusen takk!:) er nok ikke jeg som har laget designet mitt men jeg elsker det! Binka fra elefantzonen.com gjorde det :)

    ÅÅh a1 <3<3 var såååå stor fan av de! Er det egentlig litt ennå hahaha! Må dele denne videoen på bloggen min selv jeg :D

  5. Æ og Silje skal på konsert den 11. desember med dem! xD trodde æ hadde fortalt dæ om det? :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

