Konkurs.

09.11.09, kl. 10:10 | Publisert i Økonomi | 2 kommentarer

Jeg er personlig konkurs fram til torsdag. Har ikke fått stipend siden 15.09 og lønna forsvinner til regninger. Nav sier jeg ikke har rett på sosialhjelp så lenge jeg får stipend fra lånekassa. Men hva hjelper vel det, når stipendet ikke kommer..? Akkurat nå er det faktisk så ille at jeg ikke har penger til mat, det er ikke en god følelse. Men det finnes grenser på hvor lenge pengene varer… Jeg kan faktisk si at jeg ikke har kjørt meg noe den siste tiden, og som dere kan se i dette innlegget, så trenger leiligheten en del ting også…! Jeg vet rett å slett ikke hva jeg skal gjøre mer..

Hadde blitt lykkelig om jeg sjekka kontoen i ettermiddag, og det var 30.000 innpå der! :)

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Uff er så ufattelig trist og ikke minst kjedelig å være «konkurs», å ikke haa penger tilgjengelig! Hater seriøst regninger, de tar for seg altfor mye av livet mitt for tiden :(

  2. Det suger å ikke få penger når man skal ha de ! :/
    og det er utrolig kvalmt å bli konkurs :(
    Jeg foretrekker å si blakk, det høres ikke like ille ut xD


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

