Tidslinjer.

09.11.09, kl. 19:44 | Publisert i Skole/Jobb | 3 kommentarer

Så sitter jeg her da.. Begravd i «test seg selv oppgaver» fra forie ukens historie. Det er kipt, for det hoper seg bare opp når man er vekke fra skolen. Nå skjønner jeg hva folk mente med at påbygg er et helvettes-år.. *sukk* Nei, jeg får vel bare hive med rundt å bli ferdig, slik at jeg når igjen de andre i klassen..! Historieboken er ikke innbydene, og veier omentrent like mye som pc-en min. Og den er TUNG..!

historrrie (Noen som har tidlinjer boka, som tilfeldigvis har gjort teste deg selv til kapittel 8?) (A) Haha.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Oi – hørtes ut som tungt lesestoff! Lykke til søta – føles i det minste bra å komme ajour igjen!

    SV: Så hyggelig at du liker headeren min! Jeg har brukt et program som heter Adobe Photoshop Elements 3.0. Har du prøvd det? Tok litt tid å lage de rundingene, er ikke noen veldig lettvint måte å gjøre det på som jeg vet om… Gjorde det i mange steg. Men er så fælt dårlig på å forklare slikt! Så jeg orker ikke prøve om du ikke har programmet, hehe. For om du ikke har det er det jo ikke noe vits i at jeg forklarer :)

  2. Huff, skjønner nå hva du mener med at historiebøkene våre ser omtrent like ut :/ masse lykke til med oppgavene!

    SV: Skal prøve å få gjort noe med lyden på neste videblogg, hørte at det ble litt lavt ja :S Hihi, får en del kommentarer for tiden ja, det er gøy :-D EN MASKIN OM DAGEN ? :O sykt!

  3. huff, jeg liker IKKE historie! er et forferdelig fag :(

    WORLD OF DRAMA – klisjebarnet.wordpress.com


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

