Dagen i dag.

10.11.09, kl. 21:43 | Publisert i Bilder, HVERDAG, Personlig, meg | 3 kommentarer

Hadde tenkt at jeg skulle lage en time for time greie i dag, men ble ikke noe av det, fordi jeg ikke er så flink til å bruke kameraet. Men har noen bilder fra dagen, som jeg vil dele med dere da.

Bilde200I dag tidlig var det sinnsykt kaldt ute! Det var ordentlig frost, som enda lå på bakken når jeg reiste hjem fra skolen, det har det ikke vært her enda, før nå. Det var faktisk så kaldt ute at det var litt vondt å puste gjennom nesa.

Bilde201På skolen fant jeg avisa som jeg og tre jenter i klassen min ble intervjua av i går. Vi var til og med på forsiden, sånn nede i hjørnet liksom. Yeah!

Bilde202Og det var så mye frost på en plass på bakken, at jeg nesten vil kalle det årets første snø…! ÆSJ!

I morgen blir det ikke så mye blogging. Men tenkte jeg skulle presentere gangen vår for dere. Fant ut at jeg ikke er helt ferdig å presentere leiligheten vår =o

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ba?

  2. Sånn var det her og :( ALT FOR KALDT JO :(

  3. kult at dåkk blei intervjua ! må nesten opp å se i aviså nå! ^^


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

