Good news vs. bad news

10.11.09, kl. 09:36 | Publisert i Økonomi, Celebs, Konsert, Musikk | 3 kommentarer

NÅ har jeg endelig fått snakka med lånekassen, og de sa at det ble å gå minimum 6 uker fra den 20.10 til mitt etterlengta stipend kommer. Dvs rundt 3 uker til..! Håpløst. Håper pappa klarer å få moe fortgang i det, for jeg trenger penger!

Ellers reiser jeg, kjæresten og Leif (venninne som egentlig heter Hilda) til Oslo i morgen tidlig. Vi skal på The Devil Wears Prada konsert. Det blir stas, jeg liker hele en sang av dem, men gleder meg til å reise vekk uansett! Andre som skal der?!

Nå er jeg sulten, å gleder meg til å spise «lunsj» !

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Å, det er så kjedelig å gå og vente på penger! Det har jeg også opplevd… Avogtil går slike systemer altfor sakte… Håper det ikke drøyer for lenge for deg!

    SV: Så bra! Håper du får det til! :D Antakelig gjøres det jo på en litt lignende måte i programmene våre, siden begge er Photoshop. Så du får gi en lyd om måten din ikke fungerte ;)

    Ha en finfin dag!

  2. Blææ, så utrolig kjipt å gå å vente så lenge på penger :/ Håper det ordner seg! Kos dere i Oslo :-D

  3. hærregud da hvor treige de er ! Synes det er helt hull på lua !
    Er det noen grunn til at de venter disse 6 ukene ? :p


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

