Comfessions of a teenage dramaqueen.

15.11.09, kl. 21:10 | Publisert i Blogg, Celebs, FILM/SERIER | 3 kommentarer

Denne filmen har jeg egentlig sett før, men det er en del år siden. En film med både Lindsay Lohan og Megan Fox (det visste du kanskje ikke?) er egentlig ganske fantastisk. Om du ikke liker overdrevet drama, er ikke dette en film som passer deg. Men hvis du vil ha underholdning funker det.
Confessions-of-a-Teenage-Drama-Queen

young_megan_fox_vs_lindsay_lohan_confessions_of_a_teenage_drama_queen_red_carpet_400x300

Jeg vurderer faktisk å bytte navn på bloggen min. Fra «Haters Make Me Famous» til «Confession of a dramaqueen».
Hva synes du om det? Svar i poll —>

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så den filmen :) Helt ok.

    SV: Helt enig, spørsmålsrunder er spennende :-D

  2. Den filmen har jeg kjempelyst å se! Men den gikk i glemmeboka så fort den forsvant fra kiosken.. Må nesten finne den :D
    Jeg liker begge navnene, men en forandring fryder jo alltid..

  3. Hehe. Jeg synes den blir litt for barnslig jeg. :P Jeg er en stor fan av jentefilm og tenåringsfilmer, men akkurat den der var bare ikke for meg. :P


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

