America’s Next Top Model, sesong 13 FINALISTER.

16.11.09, kl. 18:23 | Publisert i Bilder, Celebs, FILM/SERIER | 4 kommentarer

Så var denne sesongen av America’s Next Top Model almost over. Bare finalen gjenstår, og den finner sted i morgen. (For oss som må laste ned; torsdag eller fredag) Jeg er så spent! Denne sesongen plukket Tyra, søte, små modeller. Ingen over 5’7. Creds to wonderful Tyra! Kjenner jeg gleder meg til neste sesong, allerede.

And the final two are:

finalist Laurafinalist NicoleNicole er min absolutte favoritt denne sesongen, og hun har vært der fra den første episoden! GO NICOLE! Synes ikke Laura er så vakker, men hun tar nydelige bilder. Så gjenstår det bare å se folkens. Føler du med på denne sesongen?



4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Jeg synes begge var super penne, ugh skulle ønske jeg var så pen som de:( Jaja, alle kan jo det etter å ha blitt redigert litt på.. men altså..:/
    Historie og filosofi ja, det er snork. Vi har så teit vikar om dagen:|

  2. Jeg har ikke fulgt med, med om jeg bare dømmer ut fra bildene likte jeg Laura best.

    hiihi

  3. Skulle akkurat til å skrive det samme som Julie :)

  4. Nei, følger ikke meg på denne sesongen, men når jeg ser på bildene heier jeg også på Nicole! :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

