Slumdog Millionaire

16.11.09, kl. 00:44 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER | 4 kommentarer

Har omsider sett denne filmen (under tvang fra skolen, vi skal skrive en eller annen greie i Engelsken) og sitter igjen sjokka! Filmen handla ikke om det jeg hadde fått inntrykk av, ikke litt en gang! Men jeg er overhode ikke skuffa. Dette er en kjempebra film. Den handler om to brødre, og ei jevnaldret jente,  som mister foreldrene. De kommer fra slummen i India. Vi får se ting fra barndommen deres, og hvordan de klarte seg på egenhånd. Mye er helt utenkelig, og dette er ikke en film du kan forutse hva som skjer. Det er en litt tung film, på den måten at du må følge med å få med deg alt som skjer, for å klare å skjønne hele sammenhengen, hvert fall i starten. Anbefales på det sterkeste.

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Den filmen er utrolig bra!

  2. Hmm, jeg har aldri sett denne filmen ferdig.. Jeg liker den ikke =P

    Re: Holder det me boots insted of støvler undrer jeg…:-P

  3. Vi så den også ang. skole-greier. Er jo sjokka over at skolen faktisk ville la oss se slik en moderne film :P
    Sykt bra film!

  4. Det er en av yndlingsfilmene mine, jeg elsker den ! :) Utrolig flott og bra og sterk og alt!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

