Poll Resultater: Hvor bor du?

21.11.09, kl. 10:41 | Publisert i Blogg, Polls | 2 kommentarer

Så, for en stund tilbake siden hadde jeg en poll gående, hvor dere skulle svare på hvor i landet dere bor. Var utrolig mange som stemte (i forhold til mine to tidligere poller), det er gøy. Egentlig. Her er hvert fall resultatene:

24% bor i Stavanger. (Jeg bor her!)
14% bor i Bergen. (Jeg har bodd her.)
13% bor i Nord-Norge (Kommer herfra.)
13% bor på Østlandet.
10% bor på vestlandet (andre plasser enn Stavanger og Bergen da sikkert.)
8% bor i Harstad (Nærmeste byen fra der jeg kommer fra)
6% bor i Oslo
6% bor i Midt-Norge
5% bor Andre plasser. (Tovik, Sandstrand og Fredrikstad)
2% bor i Sør-Norge.

Ganske spennende å se disse poll-resultatene. Og når det er sagt minner jeg om den pågående pollen, til høyre i sidemenyen! →

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ja, jeg liker også pollene dine :D

  2. Sv: Hehehe, det er veldig tidlig. Men jeg MÅTTE bare vise det ;)

    Ha en super lørdag!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

