Nelly.coms nydeligheter.

23.11.09, kl. 10:53 | Publisert i Bilder, Klær, Sko | 7 kommentarer

Hvis rosa…

Jeg har nr 1. rosa i svart, og de er kjempegode å gå med, men det er jo litt kjedelig (?) å ha mange like sko, bare i forskjellig farge? Ikke vet jeg.

Man kan dessverre ikke bestille alt man ser, særlig ikke når man ikke har fått stipend siden september, og man må spare 2500kr til å betale for klassetur (januar) så skal man kjøpe inn julegaver også. Hærregud!

Julegaver til seg selv?

Finn nydeligheter fra Nelly du også.

7 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Nr 1 i svart :)
    Jatakk til selv-egne julegaver til seg selv ! :D
    Jeg vil ha en ekstern blitz, men må se hva kjæresten sier om det :)

  2. Enig med Rita, nr 1 i svart ;) Mange like sko i forskjellige farger, den var ikke dum :) Det eneste jeg har av like sko, er converse.
    Jeg kommer garantert til å kjøpe en julegave til meg selv, fra julenissen ;)

    Sv; De får ta utfordringen de som vil. Gi meg et hint om du tar utfordringen! ;D

  3. Svart går til enhver anledning, så det foretrekker jeg. :)

    SV: Artikkelen om meg og Magnus kommer i desemberutgaven av MAG! :)

  4. Åh elsker Nelly, de har så mye fint <3

  5. Jeg likte rosa 1 veldig godt! Men fargen er jo litt upraktisk, da, så jeg ville nok hatt dem i sort om jeg skulle velge. Heldige deg!

  6. Likte best nr. 1 på begge! Shoppegæern? ;)

  7. de sorte er digge!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

