«Prinsesser»

23.11.09, kl. 08:53 | Publisert i Personlig, meg, Samfunnet, Skole/Jobb | 3 kommentarer

En ting jeg har lurt på..

Hvorfor er det slik at det _alltid_ eksisterer en sånn «perfekt» jente i alle klasser? Hun gjør det superbra på skolen, hun er glad og fornøyd, smiler alltid. Hun er pen, fargerik, stilfull og utadvendt. Hvorfor er det slik at det alltid skal være en sånn jente som får oss andre til å se ut som grå mus, som ingen legger merke til? Hvorfor skal hun alltid skinne?

Eneste gangene jeg føler at jeg virkelig skinner, er i helgene, når jeg doller meg opp, å drikker med full. Da føler jeg meg fullkommen, folk legger merke til meg. Men det er jo dumt og måtte være påvirket av alkohol for å føle seg bra. Ok, nå høres det ut som jeg er den kommende alkoholikeren. Men nei.

Vi alle har behovet for å føle oss sett, føle oss som prinsesser!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vet ! Det er skikkelig teit !
    Men slik er det bestandig :P

  2. Alle har godt av å føle seg som en prinsesse :D Egentlig skulle vi alle vært prinsesser heele tiden!

  3. Im that girl <3
    :-P neida, jo eg ser ka du meine!!

    sv; d står ennå så d kan ikje ver så ustødig!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

