Jeg savner Blåfjell-dagene.

24.11.09, kl. 01:23 | Publisert i Bilder, Personlig, meg | 3 kommentarer

Ett av mine beste barndomsminner er nok alle sommer og vinter dagene og nettene sammen med familien + tanter og onkeler og andre, på Blåfjell.

For dere som ikke er veldig kjent i Troms, så er Blåfjell et «fjell» hvor ex-stefaren min har hytte. Det er ca 3km å gå, fra langt utti ødemarka, og det går ikke å kjøre dit (utenom med traktor etc.) Det er ikke strøm, du må gå på utedo, og det beste vannet finner du i brønnen, eller rett fra elva.

Jeg savner nettene hvor vi lå stabla på madrasser i soveposer på loftet, halvmørke kvelder ute rundt bålet osv. Jeg savner de gode stundene med familien og andre nærmeste. Og bildene som legges ut på facebook-siden deres hjelper ikke akkurat på.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Det virker helt utrolig koselig da :) Skjønner at du savner det!

  2. Blåfjell er helt nydelig.

  3. jeg også savner hytteturer med familien fra da jeg var yngre… *hulk*


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

