Nynorsk og amtn finalen.

24.11.09, kl. 20:22 | Publisert i Bilder, FILM/SERIER, Skole/Jobb | 6 kommentarer

Klarte faktisk å ødelegge finale episoden av America’s Next Top Model, cycle 13 for meg selv her i sta. Trykte på feil episode på surfthechannel, og fikk se hvem som kom til å vinne. Tragisk. Men finale episoden var fantastisk. Og favoritten min vant, så jeg er lykkelig. Sier ikke mer om det, vil ikke ødelegge for dere som ikke vet hvem min favoritt er, så snill er jeg. Og sorry til dere andre. Men noe må jeg jo få blogge om!?

Ellers er jeg lite klar for nynorsk tentamen i morgen. Jeg har aldri, i mitt liv hatt en tentamen uten å ha med noe godt – så dette kan bli spennende… Jeg tror det kommer til å bli en katastrofe, for er det noe jeg ikke skjønner, så er det nynorsk!

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ah, bra du ikke skrev hvem som vant, jeg vil se det selv :)

  2. Hihi! :D hun som vant var også min favoritt <3 hun er så søt.

  3. Jeg har ikke sett på det programmet, jeg! Men det er jo en bunch med lekre jenter, så jeg er sikker på det var en verdig vinner!

    Lykke til med tentamen imorgen… :)

  4. Nynorsk er vakkert, men helt unødvendig for norges befolkning.
    Love top model :D Gleder meg til å se hvem vinneren er ;)

    Du er booket som modell :D

  5. Hei girly (:
    Jeg tenker på å skulke nynorsk tentamen i morgen? Jeg er bare ikke klar, ikke i det hele tatt. WHAT TO DO? :)

    KOM I MORGEN, DA KOMMER JEG! <3
    Love you (:

  6. Kor du laste d ner henne? =)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

