Når kommer kosedressen?

25.11.09, kl. 13:22 | Publisert i Klær, Russ | 3 kommentarer

Åeh! Ninapus har fått kosedressen sin fra Russeservice i går – og hun mener jeg ikke får min før i Februar, når de andre russeklærne kommer, med mindre jeg bestilte sånn hurtigting – noe jeg ikke gjorde, fordi jeg ikke viste om det. Slemt. jeg vil ha min rosa baby hjem i postkassa! (Kan tydeligvis får den innen en uke, men da må jeg betale 149,- ekstra, og det vet jeg ikke om jeg orker, kan hvert fall ikke før stipendet kommer)

Hvis du er russ i år, og angrer på at du ikke bestilte kosedress kan du gjøre det på russ.no sine sider.

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Ååh, når du får kosedressen din vil eg komma oppi sammen me deg å spisa godteri å se på tegnefilm me deg!

    Sv; Eg og bruke Utorrent, eg meinte helst kor du hente torrents, om d e fra piratebay liksom. Men okå! Eg får sjekka ut SurftheChannel thingyen :-D

    Hahahaha, dokkas kjøle skap e nå faktiskt ganske så fullt! Hvertfall når eg har vert der:-P

  2. Hehe:-D

    D kan stemma aat dokk har hatt masse drikka i d men d e hvertfall bedre en ingenting:-P

  3. Hei pus :)
    Sorry for å ødelegge dagen din :P haha.. Den er god å gå i (:
    Hvis du er snill og kommer på skolen resten av uken, så har jeg en julegave til deg (:

    BTW, hvilken størrelse bestilte du? For vi kan dele, hadde ikke blitt lei av en rosa kosedress i ny og ne (A)

    LOVE YOU <3


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

