Ryddlig leilighet gir ro i sjela.

25.11.09, kl. 21:35 | Publisert i HVERDAG, KJÆRESTEN, Reiser | 3 kommentarer

Ah, deilig å ha fått vekk oppvasken, og støvsugd litt – trengtes! Nå skal vi ha kjærestekos med potetgull, brus og noe bra tv/film. Det blir koselig, jeg er sliten, og sulten.

Ellers  holder jeg på å ladde i-poden til min kjære, slik at jeg kan låne den når vi skal ta nattoget til Oslo på natt til lørdag. Jeg trodde jeg og kjærestetingen kom til å måtte dele rom med andre fra bandet hans, men de som arrangerer festivalen har gitt oss 3 dobbeltrom, så jeg får ha kjærestetingen alene på natten. Jeg elsker hotell!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Farget håret, eller er det bare jeg som ikke følger med?
    Du passer iallefall kjempe bra til det :)

  2. husker når du hadde blondt hår.
    Du var så forferdelig søt med det !

  3. Så koselig bilde :)
    Jeg og kjæresten hadde også kjærestekos igår, det var kjempekoselig :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

