Må vi alltid være så fantastisk overfladiske?

26.11.09, kl. 16:47 | Publisert i HVERDAG, Klær, OUTFITS, Personlig, meg | 5 kommentarer

… Nei! Så sånnsett er jeg glad for at jeg ikke er Ulrikke Lund. Jeg hadde aldri klart å kle meg opp slik som hun gjør, hver dag. Med kjoler og høye sko. Hun har masse pene klær og sko og ting, men jeg hadde ikke klart det uansett. Jeg liker å kunne slenge på meg joggebuksa, når jeg skal på butikken, eller har en slapp dag. Hvorfor må vi alltid se så fantastiske ut? Det er så utrolig urealistisk! Kanskje det er derfor jeg ikke er Ulrikke Lund!

Dagens antrekk:
Lue fra H&M – Genser og leggiser fra Cubus – Bukse fra ? (det er min favorittbukse!) – T-skjorten er kjærestens -Ullsokkene tror jeg er fra Europris. Skoene jeg brukte er fra Økonomisko – Og jeg brukte den ENESTE vinterjakka mi, som er fra H&M.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Du ser kjempesøt ut, og det er fantastisk at du bare er deg selv! Vi har jo alle forskjellig smak, og uttrykker oss på forskjellige måter i klessveien. Det er bra! Kjekt med mangfold. Og så er det veldig viktig å kunne tørre å fremstå som uperfekt også – det har du helt rett i!

    SV: Hihi, jepp – derfor overskrifte! «Old School» ;) Det viser både til den litt gammeldagsle looken, og til skolepreget… Syns det er gøy å eksperimentere litt, jeg!

    Håper du får en finfin kveld!

  2. Sv: Jeg er enig, topplisten hadde vært bedre om den hadde endret seg litt oftere og ikke sått fast på samme bloggere hele tiden.
    Voe i mine øyne er veldig velskevoksen og kler seg for damete,hu har netopp blitt 14. Så er enig i det du sa ^^

  3. Ikke se på de topplistene og de «perfekte». Hørte et rykte en gang om noen jenter som skulle starte en moteblogg. De hadde tenkt å ta på seg DE pene klærne og poste det som dagens look, men skiftet til komfortable klær så fort kameraet var slått av. Kunne blitt en hit, men ideen ble aldri gjennomført av de jentene. Kan jo hende det er noen der ute som har lykkes ;)
    Liker deg som du er, og holdt fast på din egen klesstil! Å følge moten til punkt å prikke, er ikke en egen klesstil. Men å kunne mikse og trikse, DET er personlig klesstil, og jeg synes det er best!

    Er du komfortabel, ser du komfortabel ut :D

  4. Sandra, elsker klesstilen din. Så ikke forandre den! Er så enig med deg i det du sir i innlegget ditt altså! Hva er poenget med å style seg opp hver dag og slikt? Jaja, tenker som så. Så lenge de er fornøyde så værse god, men det går utover dem selv når de blir eldre og ryggen svikter pga for mye bruk av hæler!

  5. Så fin du var da Sandra <3


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

