Urettferdighet!

26.11.09, kl. 13:40 | Publisert i Bilder, Personlig, meg, Russ | 1 kommentar

Åh, det er så utrolig urettferdig! Jeg har så utrolig lyst til å dra på russekroa som skal være i kveld. Virker som de aller fleste skal, og siden matfri i dag skulle være siste sjanse til å få billett, så hadde jeg håpet at jeg ikke hadde noe sjanse. Men nå er det masse billetter igjen, og det skal selges i døra, så da kunne jeg fått allikevel. Teit, jeg har så utrolig lyst til å dra… Men får vel ta det igjen på neste kro!

Jaja, dere får kose dere med et bilde av meg i stede, og dere kan forvente mye syt om det utover kvelden!

Bildet er fra oktober/november 2008. Photoshoot med www.fo2john.com

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Vakkert bilde!
    Du får bare vente på neste kro, men enig litt teit..


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

