En liste + bilde.

27.11.09, kl. 00:47 | Publisert i HVERDAG, Lister | 1 kommentar

I stede for å dra på russekro har jeg:

♣ Spart 300-500kr
♣ Tatt oppvasken
♣ Vasket og hengt opp klær
♣ Brukt mye tid på internett
♣ Støvsugd det siste støvet
♣ Laga middag ca 3 ganger
♣ Retta håret til kjæresten
♣ Spilt en del The Sims 3 (begynner virkelig å like det spillet nå! Kanskje enda bedre enn 2’en)
♣  Sjekket mailen, og funnet ut at Stavanger Aftenblad vil intervjue meg (får sikkert vite mer i morgen)
♣ Sett en film, Stan Helsing (parodi på Van Helsing og andre skrekkfilmer) Anmeldelse kommer i morgen.
♣ Lest og kommentert mye i bloggene deres.
♣ Faktisk IKKE tenkt på at det er russekro en gang.

I morgen blir en travel dag, og jeg vet ikke hvor mye tid jeg får til blogging. Skole – Jobb – Hjem for å spise og pakke – Natttog til Oslo – Buss til Jevnaker. MEN jeg tror jeg blir å ta med pc-en min, for det kommer nok til å bli veldig kjedelig for meg å være med på lydsjekk osv, så kan like gjerne henge på hotellet og slikt :) Ja, det tror jeg jeg gjør!

Nå sier jeg natta med å slenge med enda ett bilde tatt på Shotoshooten med Fo2john fra i fjor.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Imponerende at du har fått gjort såå mye, og at du ikke tenkte på russekro engang! :D Keep up the good work!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

