Stan Helsing.

27.11.09, kl. 12:09 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER | 1 kommentar

Dette er en av de sykeste filmene jeg noen gang har sett tror jeg. Og det er som jeg sa i går, en parodi på Van Helsing. Det går fint å se filmen selv om du ikke har sett Van Helsing altså! Jeg har nemlig ikke sett den, og jeg mista litt kontrollen over rollefigurene, fordi jeg ikke kjente dem igjen fra noen steder. MEN det gjorde ingenting. Humoren i filmen er syk, passer perfekt for meg. Dette er en film du trygt kan bruke litt penger på å se, særlig om du kjeder deg, for den er morro!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Åh, så skummelt.
    Jeg kom faktisk akkurat hjem fra skolen, og da stod tv’en på. Tv’en stod på tv2, og sist vi så på den var den på nrk super. Herregud, jeg håper jeg finner en logisk forklaring.


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

