Arrived!

28.11.09, kl. 08:22 | Publisert i Celebs, Helg, Musikk, Reiser, Venner | Legg igjen en kommentar

Nå er vi omsider framme etter en lang, og HØYLYTT togtur, med mye interessant innhold, som alkohol (ikke meg!), kortspill, soving, mye musikk, godt voksne fulle folk, og mye tull og mobbing (spesielt av en viss person som fikk en blowjob av ei 41 år gammel dame! – ISJ!)

Nå henger vi på Burger King, og jeg er egentlig ganske svimmel, for lite søvn etter en veldig lang dag. Gleder meg til å komme fram tl hotellet, for å sove en time eller noe. Det skal bli godt!

Så årets første juletre med lys i natt, i Kr.sand faktisk:

Og buksen min ser ut som en dalamatiner, den er FULL av hvit lo etter pleddet jeg fikk på toget – TYPISK.  Hørte forresten nettopp denne sangen – nesten flaut at jeg kan hele teksten.

Men er jo absolutt ikke noe galt med utseendet til Cristina Milian da!

Men nå følte jeg at dette ble langt, rotete og useriøst, så stopper her, med å ønske alle en fin dag videre!

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

