Så det er dette som er Jevnaker?!

28.11.09, kl. 14:45 | Publisert i Bilder, FallofMedusa, Konsert, Nord-Norge, Party, Personlig, meg, Reiser, Venner | Legg igjen en kommentar

Årets andre juletre med lys. Dette er utenfor Oslo S.

Jevnaker er egentlig en øde, søt, liten bygd – langt utti gokk, minner meg nesten litt om en større versjon enn der jeg kommer fra. Haha!

Her bor vi, selv om hotellet ligger halvveis inni skogen er det veldig fint her.

Det er bikkjekaldt her, med nordavind, og mot alle odds er ett av banda som skal spille i kveld fra Bodø. Møtte de på butikken, og jeg bare «EN NORDLENDING!!!» Det er like stort for meg å høre nordlendinger hver gang, siden jeg er fra Nord-Norge selv.

Vi var på butikken for å kjøpe drikke i sta forresten, 6 stykker, masse masse øl + mat og cider + cola osv. Siden det er superlangt til butikken endte vi opp med å stjele med oss en handlevogn. Vi skal jo levere den tilbake i morgen da – næææt!

Nå er kjæresten min og resten av bandet oppe på lydsjekk. Når de kommer tilbake skal vi begynne å drikke og slikt, det skal bli ganske kjekt i kveld tror jeg, tross kulden! Gleder meg til å sove i disse herlige sengene da, er trøtt etter å ha reist i natt, og sovet dårlig på toget!

Hva gjør du i kveld?

Legg igjen en kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

