Adventstiden.

30.11.09, kl. 11:24 | Publisert i Jul, Leilighet | 6 kommentarer

Det er så utrolig koselig å gå ute i mørket på kvelden, og i skumringen på morgenen, å se julestjerner og adventstaker og andre julelys i vinduer. Jeg blir å sånn et koselig humør, og føler at jeg blir helt rolig. Selv om jeg hater snø (mer enn alt!!!) så må jeg nok innrømme at det hadde vært enda mer koselig med et lite lag snø på bakken, IKKE sørpe, men snø.

q1: Hva liker du best med adventstiden?

Jeg venter forsåvidt på en pakke fra mamma, hun har sendt en hel masse julesaker. Håper ikke hun sendt en adventsstjerne, for vi har jo så små vinduer at det ikke er plass.

6 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Wee. Julen er fantastisk ! :D
    Her er det SNØ, ikke sørpe. Og du som sier *LIker ikke* til det. ^^

  2. Så utrolig koselig!
    Jeg liker best de lilla lysene som blir tent i hjemmene :D I vårt hus er det blitt tradisjon å tenne alle lilla lys på første søndag i advent :D

  3. Ååh, juletider <3 Elsker det, føles som alle kommer i litt bedre humør av det!
    Jeg liker best som deg, de mørke kveldene og se inn gjennom andre folks vinduer å se lys og stjerner i vinduene. :)

  4. SV: He he, ja, du får si i fra om du kommer på besøk ;)

  5. Liker adventstiden nå som det faktisk har kommet noen små cm med snø på bakken :D

    SV: Du vet når du tar den htlm-koden fra youtube, ikke adresselinja men den andre? Der tar du det tallet som er lavest og setter det til 25. Gjør det begge plassan. Så har du bare denspillelinja fra youtubefilman :)

  6. Sv: Hihi, det er genialt!


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

