Historie til middag? Neitakk!

30.11.09, kl. 18:07 | Publisert i oppskrifter/mat, Skole/Jobb | 5 kommentarer

Jeg er flink. Nå har jeg sitti her å jobbet med historieinnleveringen fra forrige uke siden klokken 14.00 ca. Og når klokken var ca 17.50 avslutta jeg. Lagde en tidslinje, ble egentlig ganske fornøyd, og jeg lærte utrolig mye, tross at det var en dødskjedelig kapittel da.  Du kan se tidslinjen her om du vil.

Nå lager jeg middag å venter på at min kjæreste skal komme hjem fra sin første dag på jobb. Jeg er spent å høre hvordan det gikk! Til middag blir det en slags pølsegryte, med makaroni, pølser og grønnsaker. Spennende, spennende. Selv om mange ikke synes det er så kult å blogge om middag og mat skal jeg ta et bilde av det til dere når alt er klart. Inspirasjonen hentet jeg på Rema1000 sine sider.

5 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sv: Takk da n_n
    Det er en veldig vanskelig avgjørelse, men jeg tror det blir til at jeg ikke klipper det kort eller bleker det. Tror jeg heller striper det og nærmer meg til en mer karamell brunfarge.
    Jeg angrer veldig lett.For noen år siden hadde jeg like langt hår som jeg har nå så klippet jeg det til skuldrene og jeg angra så sykt.

  2. Tidslinjen var fin! Var lurt å lage slik elektronisk :D Jeg må si jeg ikke huser særlig mye historie… *sukk*

  3. Flink du er :) Begynner å bli veldig stolt av deg :) MEN KOM DEG PÅ SKOLEN, HVER DAG!!! (A)

  4. Hei!

    Felles melding til alle adventsfreaks: Adventskalenderen begynner i morgen, og DU er påmeldt!

  5. Flink du er til å jobbe :D
    Regler er til for å brytes, så absolutt ;) Tror du at du klarer å ta et bilde til temaet «selvtillit»?


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

