Jeg er forelsket!

30.11.09, kl. 23:56 | Publisert i ANBEFALINGER, FILM/SERIER | 4 kommentarer

Herregud! Jeg kom så og si nettopp hjem fra kinoen. Var sammen med min kjære, og fikk endelig se New Moon. Den var så fantastisk at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. Uten at jeg skal si for mye (for dere som enda ikke har sett den sin skyld) så var det enkelte ting som irriterte meg, men kom fort over det igjen, for historien er så fin! Fikk gåsehud allerede når den starta, og månen delvis forsvant og tittelen kom fram. Jeg er tragisk, men jeg er forelska i historien, og karakterene. Jake ligner faktisk litt på en i klassen min, når han fikk kort hår – veldig forstyrrende.

Jeg blir å drømme om Bella og alle vennene hennes i natt!

Q: Har du sett filmen? Hva syntes du?

 

4 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Eg har jo fortalt deg dette i flere uker nå ;) Det vår på tide du fikk sitt den, nå kan vi endelig snakke Twilight :D
    ÅÅH, det er så den beste boka/filmen noen sinne <3

  2. Har lyst til å se den:)Men tror jeg kommer til å synes den er dårlig.. Siden jeg likte ikke første filmen, men bøkene er nok så bra…
    Ja, mener filmen heter the last song..

  3. Har sett filmen, synes det er så utrolig ironisk! :D Liker filmene, men elsker bøkene ;)
    Jeg blir også sånn «hva skal jeg gjøre nå» når jeg er ferdig med å se en dødsbra film, eller ferdig med en dødsbra bok :D

  4. Jeg elsker begge twilight-filmene! Jeg er hodestups forelsket! <3


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

