Tenner i avføringen.

04.12.09, kl. 22:33 | Publisert i Økonomi, Helg, Looklet.com, Skole/Jobb | 1 kommentar

Har vært en interessant dag på jobb i dag; vi fant blant annet tennene til en av pasientene, i avføringen hennes. Har også funnet ut at jeg har gått opp i timelønn – alltid positivt! (selv om jeg gikk opp i juli, og bare ikke har oppdaget det før nå.) Jeg suger. Men penger er bra! Gruer meg til å stå opp tidlig på fridagen min for å gå på jobb, men kvelden blir å gjøre opp for det, så overlever vel.

Nyeste looklet look.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sv: Nei, Sandra. Det har jeg hørt før! Jeg ligner ikke på henne :((
    Ble desverre ikke før-bilde, siden jeg ikke leste kommentaren før nå!

    Du er ikke den eneste som må stå opp tidlig på fridagen din. Jeg skal på jobb i 9 timer imorgen og 8 timer på søndag. Kjenner allerede at neste uke kommer til å bli tung!

    God helg :)


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

