Drittsøndag

06.12.09, kl. 16:50 | Publisert i Helg, KJÆRESTEN, Personlig, meg | 2 kommentarer

Jeg sa nei til å jobbe i dag på onsdag, bare fordi jeg tenke at det ville være godt å tilbringe litt kvalitets tid sammen med kjæresten min etter en hektisk uke, hvor vi nesten ikke har sett hverandre. Og i dag finner jeg ut at han heller vil reise til noen kompiser for å spille drittspill. Enda jeg fåreslo, taco, film og godteri.

Jeg er i dårlig humør! Nå må jeg tilbringe søndagskvelden min alene.

2 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Uffda – kan godt forstå at det var et slag i trynet! Jeg ville blitt utrolig skuffet selv også :( *klem til deg*

  2. huffda! :/ slikt er utrolig kjipt, kjenner meg igjen fra da Eirik og meg var sammen. Nå har jeg jo ikke det problemet lenger da …


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

