Nå blir det middag resten av uken også!

07.12.09, kl. 17:49 | Publisert i Økonomi, Familie, Gjøremål, HVERDAG, Jul, Shopping | 1 kommentar

I dag er jeg flink – aktiv blogger. Og nå kan jeg endelig dele en god nyhet med dere; pengene mine kom inn på konto i dag. Det er så utrolig deilig å ha betalt alt av skyldt husleie og regninger. Jeg føler meg 15 kg lettere, minst! Er like før jeg svever ut av vinduet her. Nå blir det julegaver på venner og familie after all!

Minner om spørsmålsrunden, som du finner HER.

Videre utover dagen er planene mine å lese til muntlig historieprøve, reise til en eller annen plass for å finne tak i bursdagsgave til små brødrene mine og mamma.  Peder-André blir 9 år i morgen, Mamma blir 40 på onsdag og Tomas blir 11 på mandag igjen. Pakker må sendes oppover i dag, helst!

JEG ER SÅ GLAD!

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Så bra vennen :) Fikk du kjøpt noen gaver?


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

