Ewan McGregor.

08.12.09, kl. 22:59 | Publisert i ANBEFALINGER, Celebs, FILM/SERIER | 3 kommentarer

Jeg vil bare nevne en fantastisk og dyktig skuespiller; Ewan McGregor. Mannen er vel egentlig ganske kjent nå, men jeg er veldig fan uansett, og alle filmene han spiller i som jeg har sett er bra. Sammenheng? Guess so! Selv oppdaget jeg Ewan McGregor gjennom filmen Moulin Rouge. Hvor han spiller en av hovedrollene. Og han viser at i tillegg til å være en utrolig dyktig, og nydelig skuespiller, så er han utrolig flink til å synge. Stemmen er nydelig! (Hvis du er en av dem som ikke har sett Moulin Rouge burde du gjøre det neste gang du skal se film. Det er nok en av favorittfilmene mine. Den er utrolig nydelig!)

Filmer du kan ha sett Ewan i:

Angels and Demons, The Island, Miss Potter, Star Wars episode III og episode I, Big Fish, Moulin Rouge,  Deseption og mange mange mange fler.


3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. FOR IKKE Å GLEMME TRAINSPOTTING! som er en helt utrolig bra film. se den!

  2. Åja, jeg oppdaget også han i Moulin Rouge, nydelig film!

  3. gosh, det bildet av han i kilt er bare diiiiiiiiiiigggg!!!!


Legg igjen en kommentar

Opprett en gratis blogg eller et nettsted på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

