G L E D E !

10.12.09, kl. 01:15 | Publisert i Hår, HVERDAG, Personlig, meg, Sko | 1 kommentar

Håret mitt er kjempefint nå! Dere får se i morgen. Og vet dere hva?!! Sjekka hvor langt pakken min fra Nelly.com (som jeg bestilte for bare 3 dager siden!!!) har blitt forsøkt levert, og at jeg kan hente den på posten nå. Så det skal jeg gjøre i morgen etter skolen! JEG GLEDER MEG !!

Har forresten kjøt meg nytt smykke, ny t-skjortesak, og nytt «korsett» – alt får dere se i morgen, tror jeg :) Gled dere!!

God natt alle sammen. Nå er jeg glad, og blir å sovne med et smil om munnen.

Jeg blir å drømme om mine nye sko!

Kjæresten har forresten bestemt at når han skal til Max for å tatovere seg neste gang skal jeg bli med, slik at jeg også kan få den vi skal ha lik :) Jeg gruer meg! :)) Men det får bli en hemmelighet hva det er.

1 kommentar »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Elsker å få pakker i posten! :D
    Åh, jeg vil også tatovere meg, men aner ikke hvilket motiv. Jeg «gruer» med deg :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

