Koselig på skolen!

10.12.09, kl. 10:39 | Publisert i Internett, Linker, Jul, Skole/Jobb, Trening, Venner | 3 kommentarer

Minner om spørsmålsrunden, kom med kreative spørsmål, eller enkle ting du bare lurer på. (Kjedelig med spørsmålsrunde uten å ha noe å svare på.)

Naturfagen vare piece of cake, gjorde noen oppgaver på skolebloggen, og laga ny header der, dere må sjekke den ut om dere har litt ekstra tid, ble sykt fornøyd!

Skulle egentlig hatt gym nå, men det ble det ikke noe av siden idrettslinjen har vollyball turnering i hallen, og noen andre klasser har styrkeprøve på de andre rommene.

Nå ligger jeg å Nina inne i landskapet hvor vi vanligvis er, det er ikke en sjel her – hærlig! Så har lærerne gjort det så utrolig koselig.

Levende lys, julestjerne planter og skjelett i nissedrakt. Godteriet er mitt da, siden jeg fikk pakke nr. 11 i klassens adventskalender! Hurra! Selv om jeg ikke spiser marsipan fra butikk, eller sjokolade, sånn i utgangspunktet. Vet at kjæresten blir glad i hvert fall.

Jeg merker på meg og skolen at juleferien nærmer seg med storskritt. Bare 6 skoledager igjen så er det ferie!

3 kommentarer »

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

  1. Sv; Takk, koselig å høre =) Det enkle er ofte det beste ja

  2. 6 dager igjen :D

  3. Så koselig de hadde gjort det :)


Legg igjen en kommentar

Blogg på WordPress.com.
Entries og kommentarer feeds.

